segunda-feira, 26 de maio de 2008

Big family!

274 here.

15 comentários:

Anónimo disse...

very interesting genealogy table

George Townboy disse...

Wow!! 10x mine, lol.

Flying Solo disse...

It is giving me to much work!

George Townboy disse...

What you need to do is disown some of those relatives!! LOL

Flying Solo disse...

Not a good politics to cheat for school!

George Townboy disse...

Cheat?? I would never suggest cheating. Go to court, get rid of them legally, lol.

Flying Solo disse...

No time for that now!

George Townboy disse...

1) Are you working on "the tree" as we speak?

2) Does your tree include all relatives that you know of by marriage?

3) Does it include half, step, and adopted siblings, kids, uncles, and aunts?


LOL ... just kidding with you, you don't have to answer!!

Flying Solo disse...

Yes to everything and I forgot the pets!

George Townboy disse...

That's okay, as long as you don't forget your PET FROG!!

Flying Solo disse...

LOL
Its not at the tree but it is on my mind :)

Anónimo disse...

Grande diálogo promovido por uma genealogia cá com uma árvore ...

Flying Solo disse...

Se quizeres entrar tens de casar comigo! LOL

Raquel Sabino Pereira disse...

Bem no Natal deve ser uma despesona! LOOOL!!!

Quanto ao teu comentário: Podes crer!! Eu no final da «Festa» apanhei uma grande molha, pois tinha uma comitiva de Men in Black de óculos escuros que me obrigaram a identificar-me, a dar o meu domicílio profissional, anotaram os meus dados do B.I., etc, e só não me confiscaram a máquina fotográfica por que lhes exigi luvas brancas e um mandato!!! Tudo isto por que depois embarquei numa lancha ultra-rápida (devidamente autorizada) para melhor fotografar o «Norge» e eles acharam estranho!!!! Incrível!!! Eu depois talvez conte... talvez... Beijinhos!!!

Flying Solo disse...

No natal costumo fugir para as Fidji :)